En bra fredag

IMG_6149 IMG_6151
Gårdagen var en bra men fullspäckad dag. Gick i skolan på dagen och började eftermiddagen med en mysfika på stan med min fina vän Josefine. Därefter var jag hemma och vände och åt middag innan det var dags att träffa några tjejer och lyssna på duktiga personer som spelade och sjöng på mejeriet. Efter ett tag begav jag mig hem till Elin där jag blev bjuden på en jättegod efterrätt innan vi sen kollade fotboll i någon timma med goa personer. Återvände sen till mejeriet för att lyssna på medina och därefter blev det ett natthäng innan en kall cykeltur hem väntade, burr för kylan, snön och vintern. Hoppas att ni hade en bra fredag! Nu är det dags för mig att återgå till jobbet efter att ha fått i mig lite välbehövlig mat i magen.

Kommentera

